Sickie wickie

Jag säger då bara det, förkylningar är fan det jobbigaste att leva igenom... Man KAN jobba, men helst skulle man vilja vara hemma.. Det är lite töntigt att vara hemma för en liten förkylning... Har dock inte sjukanmält mig, utan bara gett bort mitt pass till Kim.. Han jobbar så lite, och jag kände inte riktigt peppen att sitta i kassan och snora.. Och innan jag gick hem igår från jobbet så informerade jag Jonas (the boss) om att Kim jobbade istället för mig, men om det skulle köra ihop sig (nån annan blir sjuk, eller nåt), så kunde jag ju jobba i värsta fall...

Fick just ett samtal av Jonas och han säger "du måste komma och jobba"...............NEEEEEJJJ, skrek det i mitt huvud... och jag frågade snällt "när då?".. Han sa att Linn hade fått hårspray på tandborsten imorse så hon hade blivit förgiftad och att han hade skjutsat henne på akuten.... Det enda som kom ur mig då var "Du driver ju med mig!!" Men nej det gjorde han inte.... och jag hade faktist gett med mig och tänkte komma och jobba.... DÅ först säger han att han driver med mig och så hör man alla knäppon i bakgrunden håller på skratta ihjäl sig.... haha, mycket kul :P Han skulle bara informera om att vi hade utbildning imorgonbitti klockan 8..... :)

Har spenderat morgonen med Emelie och hennes naglar.. Trevligt att träffa henne, var länge sedan jag såg till henne nu efter hon slutat på ica... sen har vi ju aldrig jobbat samtidigt heller....

Nä, nu ska jag göra nån lunch... det blit nog lax igen, har en bit kvar sedan igår... Men frågan är bara vad jag ska göra av den??? Lite tråkigt att göra exakt samma som jag åt till middag igår........hmmmm

bjuder på en låt som fastnat... tyckte inte den var så bra från början, men nu efter två 2 veckor på spotifylistan så kommer jag på mig själv att digga till den :) hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: