Tårta

Idag fick vi smörgåstårta på jobbet, det var gott sådär till eftermiddagsfika :) Körde på jobbet idag, men lämnade bilen där och så gick jag hem, det var skönt! Imorrn jobbar jag tre till elva, så då blir det promenad dit och så bilen hem halv  tolv imorrnkväll, känns inte vidare kul att gå så sent på kvällen... :/

Kom hem och så rörde jag ihop mat, och vips var klockan åtta.. Jag som hade tänkt gå på bodyjamen ikväll :( Kändes inge kul att stressa sig mat och sen hoppa och studsa runt.. Nee... Får bli att kliva upp imorgonbitti och knata iväg på gymmet :)

Det är så mysig här hemma hos mig nu.. Städat och fint och så har jag fått upp nya ljusstakar, så jag bränner ljus för fulla muggar.. Är sugen på se en film, men var inte så sugen på att se själv... ;)

Nä, lev å måååå

Kommentarer
Postat av: Marina

Jaha, va kul! Hur går det för dig? Bor du i närheten då eller?



Okej. Jag får väl helt enkelt prova mig fram igen. Förstår inte vad det är jag gör för fel!! Måste nog googla på det! ;)



Jajjemen, sen två veckor tillbaka ungefär. Jag gillar det!

2010-02-11 @ 21:44:38 / URL: http://marinalundsten.blogg.se/
Postat av: Marina

Va kul å höra att du trivs och så! Visst pluggar du också? Tyckte jag läste det i din blogg. Eller är jag helt fel ute?



Jadu, jag söker jobb och jobb och jobb och jobb. Ha som mer eller mindre flyttat hit. Men vi får väl se vad som händer här framöver. Om jag inte får något så får jag kanske börja tänka om..men vill INTE flytta tillbaka till Storuman iaf! ;)

2010-02-12 @ 20:52:09 / URL: http://marinalundsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: