trött

Jag är trött i halsen och har kommit fram till att det bara är "vanlig" halsonta.. Jag har i alla fall ställt in mig på det, och ska käka bafucin och strepsils hela dagen.. Jag har ju byggt upp ett litet förråd av halsgrejjer nu här hemma :)
Har nyss klivit upp och ska fika lite sen packa ihop lite grejjer och sen bege mig in till stan och busstationen.. Ska ta bussen hem till stensele. David slutade inte förrän 6 ikväll så det blir lite för sent att åka med honom tycker jag..

Har laddat in två filmer på telefonen så nu behöver jag inte vara hela göralös på bussen.. Det är guld värt att kunna se film på telefonen. 3½ timme går helt plötsligt ganska fort och man har inte ens hunnit med att tänka att man åker buss.. :)

Måste hoppa in i duschen också, men jag är så himla seg... hur ska jag orka??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: