Helvetes onsdag

Japp, skulle ju på registrering idag inför NkB:n. Åkte hemifrån klockan 12, och fick numret 746 när jag kom dit.. Numret stod just då på 623... KUL! Nej... Så jag satt en timme.........fortfarande inte börjat på 700 än så när det var på 698 så var klockan halv två, och jag började jobba klockan två.. Frågade en tjej vad jag skulle göra om jag inte hinner, om jag skulle komma imorgon eller nåt.. Och då var hon snäll och släppte mig före alla andra.. så jag kom på jobbet kvart i.. Tur :) Fast det var inte alls kul att sitta där i typ 2 timmar... blä

Och när jag fick schemat då så höll jag ju på skratta ihjäl mig.. Den enda kvällen jag jobbar är ju onsdag kväll, och kusen är ju en kvällskurs, så gissa vilken kväll i veckan det är träffar?!?! Jo, onsdag... lyckat... Så jag pratade med Jonas när jag kom på jobbet och jag kan byta med en tjej så jag jobbar 4 timmar på dagen.. Men kul, vet ni hur mycket pengar jag förlorar på det?! BUHU! Men jag måste ju, det är bara att bita i det sura äpplet och tänka på skolan jag ska söka till.... Om man ändå kunde ha lite flyt....

Har just sett ett avsnitt satc, nu ska jag ringa David som håller på köra till luleå sen sova...
Börjar längta efter nästa lediga dag... pust

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: