hmmm

History came by today... Det var knepigt.. Det är nog det enda ord jag kan använda just nu... konstigt.... hmmm...

Är nu ledig tills på måndag.. har sooo much to do i helgen.. Ska ta en riktig storstädning imorgon.. Så det blir hemmadag heeela dagen.. ska tvätta upp min röda everest jacka, den börjar bli föör skitig.. Skulle ha rensat upp min garderob också, men det är så plågsamt att behöva slänga bort en massa kläder, så då hamnar dom oftast i en kasse uppe på vinden... och till vilken nytta?? flytta från ett ställe till ett annat??

Jag bllir pepp av vintern.. Jag vill ta min rosa mössa, mina nya fina goggles och fara och åka snowboard.. det rycker i benen! :) Girls, måste planera en resa nuuuu...

på onsdag är det registrering inför kursen.. wihoo, ska man börja plugga lite då. spännande


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad ska du läsa?? :D

2010-01-08 @ 09:26:26 / URL: http://tvillingensandberg.blogg.se/
Postat av: Ida B

Vart och när ska vi åka bräda? :)

2010-01-08 @ 10:36:38
Postat av: Gina

Dina stackars kläder kan få bo hos mig! ;)

2010-01-08 @ 10:41:13 / URL: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: