Jul slut

Så var det över igen då... Den bästa tiden på hela året... Idag blir det nog bara slapp och så ska jag kapa mina toppar på håret.. Vi skulle egentligen kliva upp och fara på gymmet jag och vickan, men hon sover då fortfarande..

För att sammanfatta denna jul så var annandagen HUR kul som helst, nyår blev lugnt men roligt :) Sen har det varit några dagars jobb, och så blev det födelsedagsfirande.. Sen i övrigt så har vi bara myst och haft det härligt.. Vi har varit ute på promenad, färgat håret, varit hos mormor.. Igår så gick vi ner till kyrkogården och satt ett ljus vid Isas grav, det känns fortfarande overkligt..

Kan inte Vickan vakna snaaart??? Jag ska gå och hoppa på henne ;) hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: