Last day.....weeiiii

Idag jobbar jag till sex, ett långpass i min värld.. sen är jag ledig imorgon :) Det ska bli skönt.. Det blir fredagsmys hos Sandra med taco och film, jag längtar!!!! Jobbar sen helgen och så är det bara två dagar tills jag åker till sthlm :) Jag är riktigt taggad! Jag hoppas jag hinner träffa Ida, det beror på hur hon jobbar, men jag hoppas :)

Jag satt och tittade på utlandsresor igårkväll för i sommar.. Funderade på om man skulle ha åkt två veckor i slutet av sommaren, innan skolan börjar. Jag sökte för 4 pers, och hittade en resa till grekland för 3800:- per person.. det är billigt för två veckor...  Jag blev riktigt sugen, men kom på att jag egentligen måste spara pengar och jag och Vickan har ju faktist planerat en roadtrip i vårt kära sverige i hennes nya bil. ;) För när vi var i göteborg i sommar så var det som att vara utomlands, det vet ju alla ni som sett bilden där jag bränt mig nå jävulskt.. :) haha

Förresten så var det förta träffen i naturkunskapen igårkväll.. Läraren var sådär knepig som alla kemi- fysik- biologi lärare är, men hon var bra :) I början när hon stod och gick igenom allt vi skulle göra i kursen så tänkte jag för mig själv. "Det här kommer gå åt helvete?" Jag har ju aldrig varit sådär intresserad i skolan (förutom på Uffes lektioner), men hon hade typ samma utlärningssätt som honom, ni vet, rita och förklara väldigt bra... Så jag tror detta kommer gå galant.. Jag måste bara ställa in mig på att lyssna och lära, annars är det lätt man faller in i sitt gamla skol-jag och bara inte bryr sig... och det vill vi ju inte...

Nu ska jag göra mig iordning och åka på jobbet och äta lunch med Maja och Carrrrrrina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: