Mario kart och sthlm

Då har jag varit i sthlm i snart tre dagar.. Vi har det ganska mysigt :) Vi har inte gjort nåt speciellt.. Bara mysat hemma hos Johanna och en liten sväg in till täby centrum på lite shopping, men det blev bara ett par örhängen för 29 kr för mig :) Käkade tacos tills vi nästan kräktes igår, så vi la oss i soffan och spelade lite mera mario kart (som vi för övrigt gjort hela dagen) haha...

Idag ska vi bara slappa.. Ingen av oss är sugen på att fara ut nånstans, så vi mysar hemma en dag till :)

Imorgon kommer vickan hit och så ska vi åka och kolla på skolan. Det blir spännande. :) Jag kan säga er att jag längtar nå så fruktansvärt till hösten.. Jag vill flytta hit NU! Jag och Johanna ska ju försöka hitta en trea och bo tillsammans.. Det kommer nog bli ett jäkla spelande av wii då...

Vi körde också wii fit igår.. Finns massa olika yoga övningar.. Jag som aldrig har provat yoga i hela mitt liv testade, det verkar ju superkul.. Men jäääklar vad jobbigt och jag har träningsvärk idag i dom muskler jag inte visste att jag hade :) Vi kanske ska satsa på wii fit till hösten istället för att gymkort johanna??? ;)

Nu ska jag återgå till mario kart....:) pussheeeeej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: