Ny vecka!

..fast jag jobbar bara idag och på onsdag. 8 timmar sammanlagt hela veckan.. slutade halv ett idag så jag åt lunch på jobbet sen åkte jag hem... Har just suttit och betalt alla räkningar.. Alltid lika kul... eller inte

Ikväll blir det träning för fulla muggar, är super pepp på bodyattacken, har ju varit borta från den i tre veckor nu... :) Jag är jäkligt shoppingsugen, men jag ska inte köpa nåt.. Kanske om jag hittar nåt i sthlm,,. ;) Förresten så kanske Gina ska följa med, hon skulle fundera till idag, jag hoppas!!!!!!! :)

Tack å hejjj

Kommentarer
Postat av: Kicki

I stockholm hittar man alltid nåt........, även om man inte behöver nåt. kramm

2010-01-25 @ 17:53:30 / URL: http://kiks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: