Öppet hus

Det blir nog en sthlm resa i slutet på månaden.. Jag ska fara på öppet hus på skolan jag ska söka in till- och förhoppningsvis ta mig in på :) Ska bara försöka byta bort, eller ge bort mina pass som jag har då.. Ska försöka klura ut så jag kan vara där nere några dagar iaf.. Inte så kul att behöva åka ner en dag och hem den andra... det löser sig :)

Imorgon är jag ledig. Så jag ska upp och fika go frukost och sen knata iväg på gymmet och träna, sen kanske en promenad om det är lika fint väder som idag.. Och så hoppas jag att det kommer nagelgrejjer imorgon som jag beställt.. Har tre stycken som pickar mig i ryggen och vill ha naglar :) Fyra med mig själv, haha...

Igårkväll läste jag ut Michael Jacksons Moonwalk, den var grymt bra.. Han fascinerar mig verkligen... Och ja, problemet är nu att jag inte har nåt att läsa nu när jag ska lägga mig.. :( Jag har min lipstickjungle, men jag blir så less den fort... Den har som inte riktigt fastnat... Tror jag ska gå och låna en massa böcker nån dag... Har faktist ett bibliotek här på teg, faktist bara två hus bort från mig.. Kanske man ska gå och kika? :)

tut ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: