Pump

Har nyss kommit hem från gymmet.. Körde styrka och så sprang jag på crosstrainern.. Jisses vad jobbigt.. Känner mig mer motiverad nu för jag och vickan har styrt upp lite mål som ska nås innan sommaren.. Lång tid kvar, men OOOO vad jag ska kämpa.. Vinnarn får en 5 hunka.. :) hihi Jag ska blir ett muskelberg istället för en slappröv, hohoho

Nu ska jag spisa lite käk, sen ska jag invänta Matte som ska hämta min lilla bil.. Sen blir det nog satc för hela slanten ikväll.. Kallt som fan är det ute, man förfryser nästan kinderna när man går ut.. Glömde mina svarta täckisar i stensele, behöver ju dom om jag ska börja promenera till jobbet.. Så jag blev lite olycklig där ett tag, men så kom jag på att jag visst har ett par här i umeå, ett par vita.. :) Så det kanske blir promenad till jobbet imorgon, är det lika kallt som idag så blir det buss dock.. Helt sjuuuuukt kallt!! Skulle ju bli kallare hörde jag...BRRR
Fast nu ska vi inte klaga på vintern, det är ju faktist riktigt vinter i år :) lycka!!!

funderar på käk??? hmmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: