Då var det över...

Jag tror jag aldrig haft så kul på storumandagarna någonsin... Fredagen var rolig, som vanligt.. Fick en liten blackout där ett tag men efter nån timme kom jag tillbaka :) hahahaha... Men lördagen var grym! Jag, Frida, Vickan och Fanny rockade utanför öltältet som aldrig förr.. Vi behöver inget mer än oss själva för en lyckad fest.. helgen svishade förbi och plötsligt var det söndag, och vi satt i solen på en picknickfilt på torget i storuman... Utslagna hjältar :)

Nä, finns för mycket att skriva om, och jag är helt sjukt trött.. Jag och Linn ska göra tacos nu sen kommer jag nog ligga helt utslagen i soffan... Bilder finns på fb, men Frida sitter på dom bästa... :)

Helgens bästa kommentar "Ni har som allihopa starka personligheter..."

Tänker på Linnet och hoppas allt går bra!!! ...och att ni kommer hem snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: