Eclipse

Jag och Linn har städat idag.. Jag tänkte börja packa, men jag orkade inte.. sparar det till en annan dag... Upptäckte att jag har 4 flyttkartonger uppe på vinden med bara skrot i.. Sånt som jag inte har saknat på över ett år. Behövs det vara kvar då?? Måste rensa bort allt.. önska man bara fick dumpa det någonstans.. men jag måste ju gå igenom det för det kanske finns nåt som jag vill ha kvar, nåt bortglömt :P

Jag Maja och Linn har sett eclipse ikväll! Grymt bra.. Trodde det var sista filmen men tydligen som kommer det mera... yayyy :) Det sa bara swosh så var den slut.. man vill bara den ska fortsätta i evigheter för det är ju så braaaa....

Bilen krånglar lite så den står tills pappa kommer ner imorgon.. Så jag ska cykla imorgonbitti.. börjar halv åtta. Kommer vara trött som ett abeeer.. tidiga mornar är inte min grej..

I fredags så fick jag ett samtal om en lägenhet i västerås. Så nu har jag två stycken jag ska titta på när jag åker ner.. Spännande.. :) Det känns som allt går för lätt.. jag har värsta flytet. me like :) jag längtar tills jag flyttar!!! Det kommer bli så himla roligt!! Måste ta väl vara på dom här sista dagarna i umeå.. Kanske försöka styra någon grillkväll?? :) myysigt...

sängen nästa.. natti natti på er!

Kommentarer
Postat av: Gina

Jag är ledig på onsdag, hitta på nåt då kompis?? :)

2010-07-19 @ 21:59:34 / URL: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: