Förbannelse!!

Ingen sol idag och ändå visar båda yr.no och smhi att det ska vara en FET sol... Jag som klev upp tidigt och drog på mig short och bikini för att ligga på stranden hela dagen... Nu har jag istället varit på jobbet, sen ätit lunch hos Linn... och nu har jag fördrivit några timmar här. Lyckats boka flyg och betalat gotlandsresan, plus att jag anmält mig på mimer så om jag stannar i v-ås så får jag lättare en lägenhet, förhoppningsvis :)

Måste fixa ihop ett nytt cv nu när jag ska börja söka jobb igen. Mitt cv måste dammas av och uppdateras. Vill åka ner och börja söka jobb NU, känner mig peppad på det idag.. Funderade ett tag på att ringa men jag går hellre dit så jag får prata med nån personligen. Vet ju hur det är att söka jobb på ica, vi skickar typ ut alla.. Man ska va riktigt ivrig om man vill komma sig in..... det är bara att slå sig fram....

Molnen ser ut att skingra sig lite men det är långt ifrån sol.. Vad ska man hitta på nudå? snaaaart kommer solen..... det har jag sagt hela dagen... suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: