Okej, lite puckad

Nu när jag kollar trailern så ser jag ju att det är ett hopklipp från flera filmer, och att dom bara skojjat till det... jag gick på det iaf.... tröööööög :P Linn har mobbat mig i flera timmar nu......

Mitt liv är i flyttkartonger nu.. Allt är nerpackat, och jag och mamma har rensat mitt förråd idag och jag har samlat ihop 3 banankartonger och typ 14 ica kassar med skräp som ska slängas, var av 3 påsar var skor i.. Allvarliga shoppingproblem? ja

Klockan är åååt heellll för mycket, jag ska upp nio och fara och slänga skräpet med mamma och pappa... slapp inte undan där inte... men det är skönt att det är gjort nu.. allt är organiserat och nu har jag bara grejjer som ska vara kvar, inge skote...

bjuder på en söt en bild på limpen ;)


Kommentarer
Postat av: ...

alltså vill du dö på riktigt eller?

2010-07-27 @ 10:35:17 / URL: http://kiks.blogg.se/
Postat av: ...

En bild från barnarkivet, tackålov.

2010-07-28 @ 11:13:21 / URL: http://kiks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: