tupplur

Idag när jag slutade jobbet så åkte jag till klara och åt lunch men Linn, sen direkt hem och la mig på en filt i solen! Det blåste ganska mycket så jag fick flytta mig efter ett tag närmare in mot husväggen, och när jag lagt mig så POFF somnade jag.. :) Sovde ett bra tag, vaknade sen av att det blåste som fan. Klockan var fyra och solen var just påväg runt huset så jag tog mina grejjer och gick in.. Trots att jag inte har semester så tycker jag ändå jag hunnit vara mycket ute i solen, det gillas.. Jag och Linn badar ju som aldrig förr.. Det är varmt i nydalasjön! Igår var vi och badade sen blev det en fet kebabtallrik efteråt :)

Måste ut och springa imorgon, ikväll ska jag försöka plocka ihop lite grejjer.. leta åt flyttkartonger, hämta bananlådor på ica... men är det roligt att flyttpacka?? Neeeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: