Midsommar!

Min midsommar började huur bra som helst! Vaknade upp till strålande sol, så jag och Linn drog på oss bikinisarna och så platsade vi oss på gräsmattan! Krämade på rejält med olja och stekte hela dagen! Så SKÖNT! Dock blev jag lite bränd, men det ska kännas att man vart ute :) haha.. Ida och Emil kikade förbi och satt med oss en stund här bak, och vi kom fram till att vi skulle grilla tillsammans! Så vid typ 6 så drog jag och Linn oss till storgatan där Ida, Emil, Martin, Fredric och Thomas väntade :) 

Jag och Ida fixade midsommarkransar för vad är en midsommar utan en krans?? Emil fixade nubben! Och Linn stod för kvällens finaste öga ;) Riktigt trevlig kväll faktist! Längtar ännu mer till nästa helg nu!! Iiiihhhh



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: