Myssöndag

Personalfesten var grym, den bästa PP jag vart på :) Kvartingen var slut innan 9, hur lyckas man?? Lekar och massa kul hade vi och vi kan konstatera följande;
- jag och Steffe kramas bäst
- Steffe är icas kex
- det är en helvete att vissla med tre mariekex i munnen
- claes har bäst hålvana

Jag var kvällens paparazzi, massor med roliga kort finns det :D haha.. Tråkigt att det var min sista PP med gänget. Jag får göra gästspel på nästa fest... London resan blir av också, KUL jättekul, men kicki får ju inte följa för jag ska ju sluta. vorrrrre det trrrrrråkigt, som steffe brukar säga

Det har varit en lång dag idag, men bara positivt :) vaknade upp vid 7 och huvudet höll på sprängas ungefär, vände på mig och kurade ihop och sov några timmar till, 9 visade klockan och så var jag pigg :) hyffsat iaf, det har som kommit i vågor hela dagen, men jag ska inte klaga, finns nog dom som mådde sämre ;)

Åkte med mamma och pappa till lycksele och gocartbanan och där väntade Kristian, Agneta och Anton. Vid det här laget höll jag på dö ungefär, bakisheten kom som en våg, men jag bet ihop och så fick vi fina räseroveraller, varsin bil och så brände vi!!! 6 minuter och sen in i depån och vila, kramade ratten så det börja krampa, mina armar höll på gå aaaav! Men roligt nanting!! :D En och en halv timme körde vi, och sist av allt hade vi tävling. Detta var ju när jag var som tröttast och mina armar skrek av smärta ungefär.. Kom iväg först men sen tog pappa om och så fick mamma sladd och jag just efter henne så jag for ut i gräset och därmed var jag sist!! Kristian och Anton blev blockade av jag och mamma så pappa fick typ ett halvt varv försprång, och vann såklart! Nog om det, KUL var det iaf...:)

Nä, har förlorat för mycket sömn ihelgen, men jag klagar inte, helgen har varit kanon. Är sjukt trött nu, kommer somna som en stock :)
Natti natti på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: