Nailss

Måste hitta en bra utbildning.. Det är ju så svårt.. Vet av en tjej som ska börja med en ny utbildning, men det är inte säkert, men jag hoppas på henne för hon är duktig. Annars vet jag inte.. måste leta leta leta... Ska ner en sväng till v-ås i sommar också och söka lite jobb.. Bli roomie med Fancy :)

Sitter och väntar på Carina, jag ska göra nya naglar på henne sen måste jag ta mig ut och springa, blev en oplanerad sovmorgon imorse.. Inte bra! Har ätit duktigt med mat idag så jag ska orka :) finns inget att skylla på nu...

Det är svårt att få sig en nyttig vecka när det är finväder, jag är sugen på glass hela tiden!! Jag och Maja tog en brake idag och åt glass på kajen. :D det var mums.. isglass, mhmmmm :) Sen efter det slant det ner några godisar när vi höll på plocka varor... damit! dålig pli på mig själv :P haha

Christinas nya album Bionic har ju nästan nyss släppts, jag vet inte riktigt vad jag tycker än.. Några få låtar är bra, och några är väl sådär och ganska många är dåliga.. Gillar inte stilen, tycker mer om hennes tidigare album. Lite techno känsla eller nåt...

Här är en bra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: