Ont i ögonen

Jag har ofta ofta ont i ögonen... eller det är som bakom ögat.. Jätteknepigt.. Oftast bara på högra ögat också, det som jag ser jättedåligt på... Hmmm.... måste nog gå och kolla min syn snart... :/ Har typ skräckscenario i huvudet om att det ska vara cancer bakom ögat, bara för att jag vet att en tjej i lse som är lika gammal som mig hade det... Creeapy!

Ansökningarna är ivägskickade och förmodligen framme nu, så jag går som på nålar och vill bara ha besked NUUUU nuunuuu... Men det tar nog nån månad till det kommer :) Men jag är ivrig! hihi

det rycker i mina snowboard ben, det ska bli så grymt kul att fara med vickan totto bettan och mange, och förhoppningsvis får vi med oss mamma och pappa också :) hoppas på bra väder bara... jag dissar att alla säger att det ska vara snöstorm på påsk... NI LJUG! :P

Tror jag ska göra omelett till dinnerrr... gott..

Ny vårdesign också ;)

Kommentarer
Postat av: Gina

Snyggt det blev!

2010-03-29 @ 21:56:27 / URL: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: