Tuessssday

Jag var extra pigg imorse när jag vaknade, ögonen flög upp vid halv sju, och sen när jag verkligen skulle stiga upp ville jag bara ligga kvar och dra täcket över huvudet :) Sen har jag bara blivit tröttare och tröttare.. Det låg en marabou mjölchokladkaka i kassan idag och jag har tittat på den MÅNGA gånger, till och med hållit i den och tänkt öppna den tjugotusen gånger... Men jag höll mig.. jag är så stolt äver mig själv.. mitt sockersug är inte att leka med...

Det blev laxsallad till lunch och nu sitter jag och väntar på Mange... Han skulle va här halv... klockan är nu 2.. alltså en halvtimme sedan.... pojken är den största tidsoptimisten i denna värld tror jag.. ska ringa och fråga var han håller hus...

Nu när jag körde hem, just när jag körde in på min gata så såg jag syrran ex, han gick över vägen och för en sekund så tittade han på mig... Jag hoppade typ 1 meter upp.. Hade som tur var mina stooora brillor på mig, så jag tror inte han såg att det var jag... läskigt att sånt händer när man minst anar det....... Eller så kollade han på mig för att han hörde hur jag poppade järnet i bilen.. :P haha....

Nä, nu ska jag ringa magnuuuus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: