bildregn :)

Kvällen kommer garanterat bjuda på bildregn här på bloggen.. Det är ju kul :)
Jag och Steffe cyklade till ängarna idag och kikade lite. Steffe ville jävlas hela tiden, en dag ska jag ge igen :) Så jäkla kul med brännboll.. men varför så länge sen man spela?? dumt dumt... Sen drog Steffe hem och jag mötte grabbarna grus och satt med dom en stund och spanade ;)

Nu har jag ätit och fixat till mig för kvällen och snart ska snälla grannen skjutsa mig bort till angelica och sen vidare till förfesten :) Önskar bara att det var lite varmare, men men.. Jag tror kvällen kommer bli grym ändå :)







tänker förstås på brudarna som är i uppis och härjar ikväll.. skulle vilja dela mig och vara på två ställen samtidigt.. men men.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: