En till jobbhelg

Det är faktist helt ok att jobba helg, men det är en riktigt pina om man blir irriterad på den man jobbar med. Grr, jag höll på spricka idag.. två timmar har känts som åtta... Nu är jag iaf hemma och har jobbe klart för idag. Ska nog svida om till träningskläder och fara ut och springa.. sen kanske gymmet en sväng, har ju bara sprungit nu på senaste och nästan helt glömt bort gymmet.. På måndag blir det skärpning, då blir det att vara hård med mig själv.. Inge fusk och inge lathet.. punkt!

Igår storstädade jag lgh. Det är är ju ljuvligt skönt att ha det rent och städat. i love it. :) Det blev middag med Gina och Jannike på tomtebo, och innan jag skulle åka så skulle jag bara spraya håret en sista gång och tror ni inte jag vältar ner min (nyköpta) deodorant, I GLAS! Pang och så var det deo på hela jäkla golvet.. Om man ska se det från den ljusa sidan så luktar det jätte gott inne på toan nu, inte för att det luktar illa annars men, det luktar fräscht :)
Men nu måste jag köpa en ny....igen!

ser fram emot yran! ;) Kommer bli hur kul som helst. Det är nåt inplanerat varje helg nu ett tag framöver, KUL! Efter yran så är det Ginas födelsedagskalas, sen grillfest med jobbet, gokartkörning, midsommar, och sen finally storumandagarna.. såå mycket kul! :)


Kommentarer
Postat av: sandra

Jag vill oxå va me på grillning o gokart me jobbet!!! =(

2010-05-22 @ 23:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: