Fuktigt

Jag lyckades kliva upp och he mig ut :) Lite nöjd! Drog upp rullgardninen och en massa moln, men det är ändå 20 grader varmt.. Så det blev shorts och linne :) Det är sådär fuktigt och kvavt i luften så det klibbar på hela kroppen.. Hatar klibb! Men det blev en rund till bölesholmarna och hem igen, och jag sprang faktist hele vägen :) Det känns skönt att jag har fått lite kondition, förut flåsade jag som en ko efter 10 meter...

tydligen så skulle det vara lunch på jobbet, for free, så självklart ska jag dit och äta innan jag börjar jobba.. Sen ikväll är det sista träffen för naturkunskapen... Får igen förra veckans prov och så betyg på hela kursen. Spännande.. Fast jag vet att jag klarat det redan :) hihi

ricki lee - u want a little of this

jag känner mig pepp idag! :)


Kommentarer
Postat av: FridahCharlotta

så söt header :D

2010-05-19 @ 11:37:29 / URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: