Hetta

Jag älskar denna värme.. I alla fall idag när jag låg ute på gräsmattan och solade, sen efter klockan tre när jag befann mig på jobbet var det inte så kul med denna värme längre.. Det är något fel på ventilationen så det är inte sådär svalt som det ska vara på en ica butik.. det var VARMT! Ungefär lika varmt som det var ute... Vi höll på smälta bort i kassan, och sjukt mycket folk vilket gör det ÄNNU varmare.. Jag gick med jämna mellanrum in i fruktkylen, där var det gudomligt skönt ska ni veta... Och nu innan jag gick hem så var det varmare inne i butiken än utanför... helt sjukt!!

Min lägenhet är ju ungefär likadan.. Ingen ventilation what so ever, så här står alla fönster och balkongdörr öppna! Sa till mig själv i somras att jag skulle investera i en fläkt till nästa sommar, alltså nu, så jag tror jag ska slå sag i saken när lönen kommer... finns inget värre än att klibba ihop för att det är så himla varmt.. svalt och skönt hellre tack!

imorgonbitti ska jag ta mig upp vid nio och ut och springa en sväng, går inte springa senare på dan då smälter man bort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: