Sjukt trött

Jag vet inte varför jag är så himla trött.. måste ladda batterierna till imorgon, för då ska vi ju springa vårruset.. 5km, och vi ska få en bra tid :) pepp pepp pepp.. :)

Jag vill se robin hood.. Jag har ju mitt presentkort på bion, så jag behöver bara ragga en vän att gå dit med. Men det blir nog efter helgen, nästa vecka blir en kortvecka.. jobbar bara onsdag torsdag, sen helg igen :) hihi

Idag har jag köpt ett löparset. Tights och jacka.. har kollat på det hur länge som helst, så nu slog jag till.. det är jättefint! :) Sen blev det ett par skosnören till mina skor, så nu är dom ännu mer färgglada.. ska köpa limegröna snören också.. hoppas det blir bra väder imorgon så man kan springa i linne.. fast jag tvivlar.. hoppas kan man ju alltid...

Förresten så var det inne 3 killar och handlade ihelgen, jag satt i kassan och när den sista har betalat, han köpte en dricka och en euroshopper chokladkaka, ni vet en sån som kostar 4,90:- så säger en av dom andra killarna:
- varför köper du den här? (håller upp euroshopper chokladen) bara för att den är billig va? för det är ju inte god...
- nä, alltså den smakar ju häströv.....men den är bra.....

och jag satt bara och garvade åt dom i kassan, haha.. den smakar ju faktist häströv, inte god nånstans.. bara billig skit! usch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: