YYAAAAIKS

Mamma ringde imorse och sa att jag hade fått ett brev från stockholm! Hon läste vad det stog och hela jag tog ett glädjeskutt.. :) Inte för att det betyder något men det är ju HUR spännande som helst att få fara på en massa tester och prover.. v22 åker jag ner, och får se hur länge jag stannar.. Vet inte hur lång tid det tar... men sthlm är väl aldrig fel? :) Kanske hinner träffa sötida när jag väl är där om hon inte är alltför upptagen :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning.. Vi ska ha personalmiddag/fest på båten. Sandrie lämnar oss på fredag (BUUHUUUU) så det blir väl nåt slags avskedsparty också.. Usch, jag vill inte... ÅH, vad jag kommer sakna henne! Skåne är ju inte det närmaste heller... :(

Nu ska jag rappa på, ska till Steffe innan också.. tjooooop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: