tröttttt

jag hade verkligen behövt en sovmorgon imorse. Jag fick verkligen slita mig upp, ändå så snoozade jag klockan en halvtimme.. Kom hit till skolan och fick veta att vi inte har något förrän halv två. ÅH! Hade kunnat ligga i min säng nån timma till.. Så nu har jag suttit och lekt med min tele tills nu. roligt? nej :P

Fick ett samtal av kvarnvreten (hyresvärd) och så berättade jag om mina problem, och hon var väldigt förstånde så nu håller dom på leta ny lgh till mig. Får hoppas det blir ledigt någon snabbt.. Hade varit guld om jag fick en nära vickan.. hoppas kan man alltid som sagt. :) Men det känns bra att dom hjälper mig iaf...

Ikväll ska jag träna. Nu har det vvarit uppehåll för länge....

ses å hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: