Från och med Du

jag hade tänkt skita i träningen idag, men då ringde Fanny och skrek på mig lite och en halvtimme senare var jag på gymmet :) Sprang 3km på löpbandet, och så blev det lite rygg.. Helt okej pass för idag, jag tycker om att springa, jag har aldrig varit den som haft kondis. Nu orkar jag faktist springa, i våras när jag började springa så hade jag jätteproblem med benhinnorna, men det försvann eftersom.. det var ett helvete, för det gjorde så förbannat ont, så det är riktigt skönt att det är över.... måste bara bli duktigare att ta tummen ur och göre...

Imorgon ska jag hänga med vickan, hon är ledig så vi ska nog gå på stan, kanske lite fika trillar ner i kistan också :) Före det ska jag försöka he mig ut och springa på spåret här på petters... MÅSTE ta mig upp bara, jag är ju som alla  vet ingen morgonmänniska.. :P Sen kommer Ida på kvällen :) Wohoooo

nu ska jag se greys :) har ett godissug som inte är av denna värld, vad gör man?? arrrgghhh, jag biter ihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: