Funderar....

Jag sitter och funderar över om det skulle finnas intresse att jag kommer upp till umeå nån helg i november för att fixa naglar... Har ju dock inte så mycket pengar i madrassen, arbetslös som jag är, så jag måste nästan boka in alla innan jag åker upp. Så jag har råd att åka upp och sen ner hit igen. :) Jag ska fundera någon dag till och se över hur mycket tid jag har över nu när jag går skola och allt...

Skolan håller på till första veckan i december. Så om inget annat dycker upp (jobb, jobb eller jobb), så ska jag åka hem då :) Förstå, då får jag vara hemma i över TRE VECKOR! Happy happy :D men som sagt, beror på hur jobbfronten ser ut....

Nu är min lgh skinande ren, typ 20 min tog det :) Swisch swisch, har man en liten lgh så går det undan.. har skrubbat och gnuggat överallt så det är inte ett dammkorn någonstans. Har legat på golvet och dammsugit min matta för hand, det är ett helvete att lossa så mycket hår som jag gör och äga en ryamatta... Nästan som att ha en hund, fast man slipper hundlukten då :P Usch, hatar hår!!!

Funderar på klippa lugg.... vad tror ni? :) Nu ska jag kocka... see yaa

Kommentarer
Postat av: Linnéa

jag vill se nya frillan tack=)!!

2010-10-25 @ 14:58:43 / URL: http://linnetgoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: