Hårmodell!

Hela dagen har gått raketfort! Först skola på morgonen, sen hojjade jag iväg till aqua klockan två och så fick jag bli sminkad och sen efter någon timme gjorde han frisyr på mig. Grym kille, jag är helt blown-away :) Han heter Dani Abunar. Det gick fort att sno ihop min mastodontfrippa, kanske en kvart? inte mer iaf.. jag hoppas jag kommer över någon bild, det var så himla coolt. Och sminket, tänk om man fick va så himla snygg varje dag... KUL!

Fick såklart lite presenter. :-) Jag fick ett leave-in basam, inpackning och så fick jag kanske världens bästa hårspray.. Me like!

Missade greys så jag ska se om det finns på internet nånstans, sen hopp isäng så man är pigg imorgonbitti... :) Såhär ser man ut efter man tagit ut frippan.. hett! Måste upp och duscha imorgon också, lär ta ett tag att få ut, som han tuperade... osh osh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: