Helhelg

Jag har haft en helhelg med storasyster :) Som ni vet så började det ju med tacos hos Fanny, sen sleepover hos Vic, lördag så gjorde vi hemmapizza och sen fortsatte vi äta ur våra gigantiska godispåsar. Film blev det också, i love ou philip morris, var väl inte världens bästa film men den funka... Då filmen var slut mådde jag illa av allt godis, så länge filmen går så trycker man ju bara.. Sov hos vickan en natt till, och somnade med inställningen "på måndag börjar mitt nya liv, byebye godis welcome hårdträning". Så vi började imorse med att äta gröt, mky nyttigt :) sen såg vi harry potter and the half-blood prince. Svidade om och åkte till björnö och powerwalkade 5km spåret. Det var några killerhills som man ville dö i, men det var härligt att vara ute i solen..

Efter det for vi hem till mig och lagade lunch sen efter vi hade ätit och duschat båda två så slog vi igång toystory3 och somnade i soffan :) Då var det precis dags för mat igen, så vi tinade upp lite korv och så gjorde vi makaroner å korv, delicious :) Nu har vickan just åkt hem typ, och jag har betalat mina räkningar. räkning för hyran har inte kommit än, och inget har dragits från mitt konto, lite skumt? Måste kolla upp det imorgon...

Har suttit och kollat flyg till umeå också. Om två helger kommer jag upp.. har inte bokat något än, måste prata med from först. Låter som det kan bli många som vill ha, det är kul :) work work...

Nä, åter till soffläge...

Kommentarer
Postat av: Linnéa

vilken härlig helg ni har fått=)!

2010-10-31 @ 22:43:19 / URL: http://linnetgoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: