jag skrattar....

jag har skrattat så jag har ONT i magen. Jag kan inte sluta skratta, mest pga av Rudolf klippet, "herregud, sju års olycka...."

Fick ett telefonsamtal från mina sötmongos från umeå idag :) ÅÅåååh vad jag saknar dom. Tänk om man kunde uppskatta sitt jobb mer än vad man gör. Det är inte förrän efteråt man inser vad man hade.. som vanligt.

Jag och Vickan har varit och tränat puls/medel ikväll, nästa gång ska jag hoppa högre och studsa som en liten boll.. Jag ska ta i tills jag kräks.. Hittade mig inspration ikväll i tjejen framför mig, jäklar va hon tog i... Ta i tills det flimmrar framför ögonen, det är mottot!

Efter gymmet åkte vi hem till mig och åt middag, och sen har vi bara hängt. Skrattat och skrattat och skrattat... Nu är jag helt öm i mina skrattmuskler så jag ska krypa isäng och se gossip girl tror jag.. Har sovmorgon imorrn, LOVELY! Jag är verkligen ingen morgonmänniska, jag är försovarnas mästare. jepp, de är jag de....

Men imorrn ska jag myssova läääänge... lovely lovely lovely.. å fan den som ringer å väcker mig. :P

Kommentarer
Postat av: Maja J

Du är ett sötmongo på vilovägar :P

Du är alltid välkommen tillbaka ju :)

2010-10-28 @ 20:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: