love is only as deep as the risk you take

Helgen är över, och den gick med raketfart.. Ida kom torsdagkväll och har förgyllt hela helgen :) Men vi har hunnit med så himla mycket. Det är bara jag och Ida som kan hålla på och pyssla på med inredning till halv tre på natten.. Vi är lika insnöade på det bägge två. :) Men min lägenhet är superfin nu och hennes naglar är också riktigt fina :)

Hade en liten inflyttningsfest igår och vi hade kul, men drog ut ganska sent så vi hann inte va ute så länge. Värsta köttmarknaden på BMB, vet inte hur många som ryckte och slet i en, det var obehagligt. Lite för PÅ! Musiken dog av och vi drog oss till garderoben, där dom just stängde av framför jag och Ida för att det inte skulle bli för mycket folk. Fick stå i evigheter och det tog evigheter innan dom släppte förbi lite folk. Vilket resulterade i att dom längst bak tryckte på så inni h-vete att vi höll på klämmas ihjäl längst fram. Helt galet! Det är ju alltid så att det blir kö och folk trängs, men det där va inte ok. Heeelt sjukt.

Såg på min tele att jag hade fått för mig att ringa till nån klockan 4 inatt. Som tur var så var det ingen samtalstid, finns ju risk för att göra bort sig rejält när man inte vet man heter ungefär :) Som så många andra så önskar jag att man hade alkolås på mobilen ibland :) haha... jaa

Mysfrukost hos vic och totto.. Sen åkte Ida hem klockan tre, och jag åkte hem och la mig i soffan och där har jag legat till nu.. Har sovit en stund, och så har jag sett Happy Feet.. Söt film :) Efter filmen och sovandet så blev det seriemaraton... som jag ska återgå till nu....
Hoppas ni har en bra söndagkväll. :) Puss och kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: