Städidioten inom mig är framme igen

Började dagen med spinning, sjukt jobbigt, efter halva passet skrek mina ben PAAIIINN, så jag tog det lite lugnare men sen sista låten körde jag hårt!! Lite jobbigt sådär i efterhand eftersom jag skulle CYKLA hem... Pain in the ass säger jag bara.. fick kliva av cykeln och styra en bit för benen var heeelt slut... noll energi kvar

Tvättid klockan ett, så jag har sprungit upp och ner till tvättstugan hela dagen. Har varvat det med att städa min lägenhet kliniskt ren.. sen när jag blev jag en städidiot egentligen?? Mitt täcke luktar funky, tänkte att det är då fan konstigt att jag kan få det att lukta så jävla äckligt bara av att sova i det. Så nu idag så slet jag av sängkläderna och tvättade dom i vanlig ordning och så slängde jag ut täcket på balkongen, tänkte att då måste ju lukten gå bort. 2 timmar senare tar jag in täcket och känner att det luktar fortfarande äckligt. Så jag tryckte in det, bokstavligen pulade in det i tvättmaskinen. Tror inte man får trycka in så den blir sådär proppfull.. :P Håller på tumla det nu, ska bli spännande att se om lukten försvinner....

Ska hopp in i duschen snart, sen blir det myskväll med Vicky och Fanny :) Karameller karameller karameller... IIiihhhh så gott det ska bli :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: