Uppsala

Har just kommit hem från dagens utflykt :) Imorse satte jag mig på bussen mot uppis tröttare än tröttast.. Varför kan man inte lära sig att gå och lägga sig i vettig tid?? Hur som helst, så var jag framme vid halv elva typ, gick hem till Ewelina och så har vi knåpat med naglar hela dagen :) Tog ett break för att kasta oss mat, sen tillbaks till nailsen igen :) Så skönt att slippa göra på sig själv, att bara få sitta och å bli omhändertagen :) Nya fina naglar - check. Idag blev dom lila med silverrand och svarta prickar..E fick svarta med guld glitter och eldflames på tummarna :) nästa omgång blir det julnaglar... hmm, undra vad man ska hitta på för roligt då :)

Har börjat längta efter Stensele helt plötsligt. Har inte varit hemma sedan storumandagarna, det är alltså 4 månader sedan... och så är det ju jul snart, det är väl därför. Stensele är som mysigast vid jul. Mycke snö och bara känslan att va hemma... hmm lovely :)

Ska se om jag har nå fika hemma.. måste baka bröd nån dag, mitt morotsbröd tog slut på typ 3 dagar :/
Jag vill ha sirapsbröd, Linnea blev ditt gott? Skicka recept!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: