Killerpass

Fanny körde på hårt med jag och vic :) PAIN i mina ben, men roligt som fan!! Blir fler gånger att haka på henne, absolut! :) Nu är det bara att invänta träningsvärken...

Har köpt ingredienser nu så jag ska baka lite bröd, gott att göra eget plus att det känns lite nyttigare :)

har blivit inbjuden på kräftskiva när jag kommer till umeå, MYS :) Träffa alla mina fina som jag saknar sååå.. Och på fredag blir det sushikväll hos from/carstedt, vi är grymmast på sushi :D Sen blir det en massa nagelfix, blev en del som ville göra ändå :) Åååå vad dom kommer fastna för christrio, så sen när dom ska göra refill så måste dom komma ända ner till västerås till mig för å fixa dom :D hihihi... Sen ska jag hinna mysa med Linn också, min söta lilla Linn :) Sen vet jag inte, men hoppas att få mysa med en annan söt en ;)

Jag och Ewelina har beställt lite mer nagelgrejer idag!! :) Vi hittar bara bra saker, till exakt rätt pris! Imorgon kommer Jessica hem och med sig har hon en masssssa roligt, jag längtar! :) Ska göra lite nails imorgonbitti också, det blir kul.. Måste ta mig till ikea och köpa bordskivaan jag kollat ut. Blir lite jobbigt att ha ett för brett bord :/

Nä, nog svamlat.. Ska hoppa in i duschen sen baka mitt smarriga bröd! :)
so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: