Nails nails nails

Det är som att vara barn på nytt, så mycket att lära och jag sitter med stora ögon och försöker verkligen ta till mig allt :) Jag vill bli BÄST på naglar... öva öva öva :) Dekorationer kommer nog vara roligast har jag en känsla av, jag gillar ju sånt pillerfix.. Jag blev färdig ganska fort idag, så jag fixade lite med mina egna naglar, Jessica har ju så många roliga grejjer man kan använda :) Idag gjorde jag och Ewelina på två systrar, det går bättre och bättre för mig men det finns fortfarande saker jag måste bli bättre på :) Jessica ska åka till polen snart så då ska vi beställa grejjer med henne, det blir kul. Får se hur mycket plånboken tilllåter, man vill ju ha ALLT :)

Just när vi var färdiga och skulle fara hem så hade det såklart börjat SPÖregna, så jag fick vackert CYKLA hem i spöregnet.. Dyngsur är det enda jag säger om det. punkt.
Åkte till min lgh och försökte borra lite, ena sidan för draperifästet gick perfekt. Jag hann tänka "jävlar vilken kvinna jag är, jag kan visst fixa sånt här själv!" Men lyckan satt inte i länge, för andra sidan var det fan tvärstopp, jag tog i med hela min kraft men ändå så gick det inte.. Så totto ska hjälpa mig nån dag... Imorgon kanske teven kommer upp på väggen också :)

Nu ska jag och Totto se the expendables, det var nån som sa det var meeega bra så jag måste ju se den ;) Tror det är riktigt bra faktist... Ha en bra lördagkväll folks.
Puss och mys :)


Kommentarer
Postat av: Jessica The Nailbitch Wilskier

Kicki! Du ÄR jätteduktig redan! Du har alla möjligheter att bli så bra som du vill bli på naglar! Så himla roligt att ha med dig i vårt CTO-stall!

Stor kram!

2010-09-28 @ 06:09:43 / URL: http://www.nailsandeye.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: