Captain America

Igårkväll såg jag fanny och vic film, kanske den mest värdelösa någonsin... En marvel film, Captain America hette den.. Ändå många schyssta skådisar med i den men ändå sög den såååå hårt... Det var en typisk marvel film, som sincity ungefär = ganska overklig :P Men men...

Idag har jag haft fullt upp! Det är kul! Hela dagen bara svichar förbi då.. Stannade med girlsen och käkade lunch, så min matlåda får blir middag istället :) Oliodeli är vårat favorithak, det är så SJUKT gott! Pastan är gudomlig och så har dom så man får komponera ihop egen sallad, det gillar jag :) Så try it! Är fortfarande proppmätt efter lunchen nästan :P

Snorvarmt idag. Lite surt att det är klarblå himmel och steksol. Det skulle ju va så igår??? Inte idag när jag skulle jobba hela dagen! Försökte sitta ute en stund idag, men det blev alldeles för varmt. Man vill ju inte börja svettas heller när man ska jobba vidare sen...;(

Jag är sugen på att åka och bada, alltså på ett äventyrsbad alltså.. så sjukt rolig... Man ska aldrig växa upp, tänk vad tråkigt man skulle ha då :P Fy fan va kul å åka rutschbana!! Vi har pratat om att åka till örebro, där ska dom tydligen ha nåt stora äventyrsbad... Måste dra ihop detta, skulle vara grymt! :)

Nä, nu ska jag fixa lite käk! see yaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: