Fin i HÅRET! :)

Tack vare bästa Camilla så är jag übersnygg i håret! Hata utväxt, älska nyfärgat! Nu är det bara naglarna som fattas, sen är jag heeel :)

Idag har det varit en slapp dag. jag coh vickan åkte på ikea och sen en sväng in i gallerian, hittade en klänning som fick följa med hem. Klädproblemet till juldan/nyårs är bortblåsta... pjuh! Sen iväg till salongen, fixa hår, sen hem till mig och så fixade jag och camilla lite mat, vickan kom hit och käkade sen gick hon hem igen... Vi kurade ihop i soffan med värsta paltkoman och sen blev det film, final destination 5... haha helt värdelös.. Splatter och ganska overklig... Men men :)

NU ska jag krypa isäng för imorgon börjar jag klockan nio, och sen är det fullt upp hela långa dagen... Körigt nu sista dagarna innan jag åker hem... Missar min tvättid hela tiden, så jag vet inte när jag ska hinna tvätta mina kläder innan jag åker hem! GAH! Tur ag har mycket kläder så man inte står utan :) Men favoriterna saknas såklart :)

Nä, hopp isäng och ladda för jobb.. Sen HEM på torsdag <3
Tjing tjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: