Fredagsmys

Jag och camilla har haft fredagsmys och moffat bullar och en jäkla massa knäck... Det slutade med att vi fick ont i magen... Vi kikade på idol också och jag kan varken säga om det var bra eller dåligt att amanda vann... Jag har inte följt det alls och tycker bara det har tappat stinget lite.. alla va så himla unga så det va inte ens roligt att se.... faktist

Lillmyran har levt rövare hos viktoria och drivit hon till vansinne.. Hon har en rejäl pipa min lille.. :) Inte kul när hon väcker en på morgonen med ett illskall rätt in i öre! Hon har dock fattar grejen med mig, att hon inte får skälla så hon är alltjämt tyst tycker jag... lite gnäll kommer det när hon har beslutsångest om vart hon ska gömma sina leksaker.... :) Men med vickan testar hon järnet fortfarande och lyssnar nada... haha ungefär samma som cindy gör med mig...

imorn är det julfest med jobbet, så det blir hemmafix hela dagen sen vid fem ska vi träffas på varda och sen julbord hela kvällen... jag kommer rulla hem :) mummmaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: