Nyårsblåsan

Jag har hittat min nyårsklänning... eller kanske en klänning att ha på juldagen i storuman??? :) Nåt av det iaf.. Snygg var den, satt som ett smäck och billig! Som hittat helt enkelt.... Ska gå och köpa den direkt imorgon!

Min hund är för övrigt den sötaste i världshistorien.  Finns ingen som kan mysa som henne.. Hon slänger sig på rygg och trycker in huvudet under hakan på en... MYS!

Har sett det senaste avsnittet av greys och det var så jäkla bra... Den serien börjar svänga uppåt igen nu, har som varit rätt seg ett tag... längtar till nästan avsnitt :)

Jag funderar på att se Australia ikväll, den är så himla bra och det var så länge sen jag såg den... HImla bra film... Har kvar karameller sen tidigare i veckan då vi såg film, så jag har lite att knapra på ikväll :)

Nu ska jag ut med lillfian, sen mysa vidare i sofffffffffffffan, tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: