Behöver ny TV

Jag har länge kollat på att köpa ny tv. Min går under definitionen platt-tv men jag skulle hellre kalla den tjock-tv.. Ska jag köpa en blir det en LED såklart, och dom har sjunkit sjuukt mycket på så kort tid. Jag hittade den här, vad tror ni om den? Billig!

Vet inte vad jag vill lägga mina pengar på bara. En ny tv eller något annat? Teven jag har nu funkar ju, men den är ful som fan och det viktigaste - den flimrar och har sig ibland. Plus att då jag och David hade den som sovrumstv så var vi och bröt i den så att den skulle luta framåt typ, eftersom den stod på en hög bänk, så fanskapet lutar ju framåt nu.. Irriterande.... Så en ny vet jag att jag måste köpa, frågan är bara om det blir förr eller senare. Väntar man ett tag till så blir ju LED tv:arna ännu billigare :)

LG är snygga. Samsung är snygga. Men jag vill hitta den billigaste OCH snyggaste :) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: