Flyttpacka igen

Nej det är inte jag igen, utan nu är det vickan och toto.. Deras lägenhet ser nu ut som ett bombnedslag och dom sover på en madrass på golvet :P Men på tisdag åker flyttlasset, ser inte fram emot att bära flyttkartonger, det känns som det är det enda vi gjort på senaste :P Men bra blir det, för efter tisdag så är vi grannar.. Japp, tp 100m från dörr till dörr... det gillas!!

Har varit middag har hos mig hela helgen eftersom dom inte har något bord längre, så dom har just åkt hem. Vi har sett bigbrother, det är ju ändå himla kul att titta på tycker jag :) Men vad händer med paret? Dom berättade inte varför dom valde att gå ut? Kanske för att han var psyco, och tv11 inte ville ha kvar honom.. :P

Jag längtar till nya ikea öppnar.. Jag ska vara först på plats, det kommer garanterat vara sjukt mycket öpnningserbjudanden.. Jag har kommit fram till att jag ska köpa tyg och sätta på väggen istället för att tapetsera om.. Jag ska vara duktig och visa bild på det då jag gjort det. Imorse satt jag och klickade runt på olika inredningsbloggar och det finns ju sååååååå mycket man vill ha och göra här hemma... Jag har min lilla lista på allt jag ska göra, men då ska ju suget vara där också....snart snart

Nä, nu kallar sängen. btw, hämtade ut mina glasisar i fredags.. Man kan ju fan tro att jag är blind ju. Men jäklar va skarpt jag ser nu! Det är jobbigt i början innan ögonen ställt om sig, man känner sig typ halvfull... Jag ska vara duktig på att använda dom nu också :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jaa visst verkar han helkonstig den där killen!! Men jag gillar också big brother :)

2011-02-28 @ 07:45:26 / URL: http://tvillingensandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: