Fredagsmyset som försvann

Nu är jag less på snön. Dom plogar inte, snön är överallt och värst är det när det yr runt så hur man än klär sig så har man snö överallt efter 2min. Jag vet inte hur många gånger jag kommer konstatera att ploga är något man kan hemma i norrland, men här har dom mycket kvar att lära.. Efter skolan har jag bara legat i sängen och varit utslagen. Känns som jag haft feber så jag har inte gjort alltför många knop.

Ligger och ser på lets dance, och lyssnar på mina grannar som tycker om att bråka. Bruden skriker som hon har fått nått uppkört. Sen har dom nog fest i lägenheten under tror jag det är, dom poppar järnet musik. :) Ska försöka leta rätt på någon film sen kommer jag nog somna som ett barn på 3 röda...

Påsken är inplanerad, mama i'm coming hoooooooooooooome.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: