Good morning världen

Planen för dagen var att jag skulle kliva upp vid nio och åka och träna vid tio, men jag var så jääävla trött när klockan ringde så jag snoozade.. Helt plötsligt så var klockan 11, och min tanke är nu att jag ska träna senare i eftermiddag! :) Vi ska ha skypedejt och fixa det sista med vårt grupparbete, sen ska jag göra lite naglar. Jag funderar på om jag ska gå på cirkelfysen, har aldrig varit på det.. jag kommer väl spy blod, otränad som man är... sen skulle jag ha städat lite här hemma och kanske tvättat lite...

Är himla sugen på att åka till estockholmo någon helg snart. Hälsa på johnnytönten som bor där. Kanske springa på stan och köpa lite nya kläder. :) Det skulle vara najs... Jag skulle även ha hälsat på i uppsala, OCH åkt till umeå någon helg... Men när ska jag hinna allt? hum hum hum

Nä, jag skäms lite att jag sovit såhär länge, halva dagen är ju förbi. Så nu ska jag sätta i mig lite frulle/lunch och starta dagen! Ha en bra dag mina fina!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: