Hmmmm

Det blev inte så himla mörk... Faktist inte så stor skillnad alls.. :( jag ville ju bli mörkblond typ.. Jag är kanske någon nyans mörkare och verkligen ASKIG, men inget mer.... tråkigt tråkigt... Nu ska håret få vila i några veckor sedan ska jag ta i en mörkare... det tror jag blir bra... Jag vill ha så mörkblont som på bilden jag la upp...

Har sett på bigbrother ikväll.. Hoppas det blir lika roligt som förut så har man rolig kvällsunderhållning :)

Ska på skolan tidigt imorgon en sväng och jobba lite, sen hem till mami :) Så nu blir det snark snark så jag orkar upp 7 imornbitti :) Natti natti på er

Kommentarer
Postat av: Linnea

I want a picture:-)

2011-02-21 @ 15:57:03 / URL: http://linnetgoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: