Hörrdu ja si ju inge dära vägen....

resultatet av synundersökningen.... var inte alls som jag trodde... Jag hade kunnat tippa på liiite dåligare syn, men det var ju fan dubbelt så dåligt. På mitt dåliga öga alltså. Optikerns stämma ljöd "du har absolut synfel och behöver glasögon" Kul, nej... Nu kommer jag inte undan med "jag behöver dom bara ibland för att avlasta ögat..." Så nu har jag mitt nya recept och provbågarna från favoptic kommer nog måndag, dom brukar vara himla snabba.. jag längtar tills jag får dom klara bågarna!

Ni får vara smakråd också såklart. Bilder kommer så fort jag får hem glasisarna :)

Nu är klockan alldeles för mycket. Ska hinna med kort sovmorgon sen lote städning sen kommer den lille tösn från a uppsala... MYS :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: