Känns som fredag

Jag har gjort städardagen... jag har tvättat ALLA mina kläder typ, dammsugat och tokat golven, diskat, och dammtorkat och plockat bort så nu är det städat och fint här hemma och håller nog max en vecka :P Jag är duktig på att stöka ner, men duktig på att städa också när jag väl gör det :)

Har hunnit med att få besök av Karin och Åsa också, dom hade med sig fika och så fick Åsa nya naglar. :) har före det hunnit med långfrukost och ett avsnitt av one tree hill.. :) jag är effektiv idag...

Vickan kom hit för att litet tag sedan. Mitt i dammsugartagen, så jag städade klart, vilket tog typ 15 min, och nu har lillen sött somnat i soffan :) Sitter och klurar på vad jag ska göra till middag, har inget kött tinat så det blir nog en sväng på hemköp.......

Mami skulle egentligen vara här nu, men hon missade flyget... Har inte hört hela historien än, men jag vet iaf att hon fick åka med nästa plan som gick, som TUR är! Dom var snälla idag.... Så hon kommer vid halv åtta, då blir det mammamyyyyys :)

btw, jag älskar chans till romans... någon som brukar lyssna på det? KLOCKRENT säger jag bara :)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

jag vill absolut höra "missa-flyget-historian"! Känns inte som Karin att missa ett flyg=)!

2011-02-17 @ 20:55:58 / URL: http://linnetgoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: