Krasslig

Vaknade och känner mig inte helt pigg i halsen. Det river när jag sväljer och känner mig allmänt slö.. Hade tänkt ta en morgon pw, men det får skippas helt enkelt, för jag vill inte bli sjuk. Annars ska jag bara fortsätta med mitt arbete idag, igår fastnade jag framför datorn och teven så jag fick igen gjort, bra diciplin - NEJ. Så nu är det bara å ta sig i kragen... Men fan va jobbigt.......

Igår när jag loggade in på min internetbank upptäckte jag att jag hade 2200 kr mer än tidigare? Vart kom dom ifrån? Inte klagar jag men det skulle vara roligt om jag vet vem/vart dom kommer ifrån... Det står inget namn, bara tre bokstäver och en rad siffror, och jag har inget minne av att jag ska få in mer pengar? Jaja, tack tack säger jag :D

tack å heej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: